DARREN WILLMAN – Corporate Governance Research Manager, Sustainalytics
Darren sprijină companiile să-şi îmbunătăţească performanţa economică, ajutându-le în acelaşi timp să devină mai sustenabile. În prezent, Darren este Corporate Governance Research Manager pentru cea mai importantă firmă de consultanță internațională, Sustainalytics. El a jucat un rol cheie în relansarea și extinderea globală a programului Hilton privind carbonul, în angajamentul industriei australiene de construcții de a achiziționa amplasamente sustenabile, în dezvoltarea unei rețele regionale de transformare a deșeurilor în resurse prin redirecţionarea deșeurilor trimise către gropile de gunoi și prin crearea astfel a noi locuri de muncă. Având expertiză în dezvoltarea strategiei de CSR / sustenabilitate, shared value, achiziții sustenabile, carbon, productivitate energetică și economie circulară, Darren este pasionat de „thought leadership” și de „best practices”. El a scris articole care au fost publicate în Wall Street Journal și a realizat cercetări în cadrul IMD Business School.
IRINA IONESCU – Public Affairs & Communications Manager, Coca-Cola HBC România
Irina Ionescu deţine, din luna mai 2014, funcţia de Public Affairs & Communications Manager Coca-Cola HBC România şi este membru în echipa de Senior Management a companiei.
Cu o experienţă profesională de peste 20 de ani, Irina Ionescu a ocupat, între anii 1996 şi 2007, diverse poziţii în top management-ul The Coca-Cola Company, în departamentele de Marketing şi Corporate Affairs. A avut responsabilităţi la nivel naţional şi regional, ocupându-se de dezvoltarea companiei în opt ţări din regiunea Adriatică şi Balcani. Contribuţia să este recunoscută că fiind esenţială pentru definirea prezenţei companiei în această zonă a Europei.
Între 2007 şi 2014, Irina Ionescu a fondat şi a activat într-o companie specializată în consultanţă în afaceri şi management, precum şi în asistenţă pentru obţinerea de fonduri nerambursabile. Anterior rolurilor sale în Sistemul Coca-Cola, ea a condus şi a dezvoltat departamentul de monitorizare media al AC Nielsen România. Irina şi-a început cariera în 1993 în cadrul companiei R.J.Reynolds, în calitate de coordonator de vânzări.
Irina deţine un Master în Inginerie Mecanică la Universitatea Politehnică din Bucureşti şi un Certificat în Business Administration de la Open University.
László Borbély – Consilier de Stat, Coordonator al Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă
László Borbély, Consilier de Stat la Cabinetul Prim- ministrului şi coordonator al Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă din cadrul Secretariatului General al Guvernului (SGG), fost ministru al Mediului și Dezvoltării Regionale.
A fost deputat în Parlamentul României timp de 22 de ani, președintele Comisiei de politică externă în perioada 2012-2016.
A urmat cursurile Institutului de Științe Economice din cadrul Universității Timișoara, a obținut titlul de Doctor în economie la Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj Napoca.
Actualmente este și profesor invitat la Universitatea Babeș-Bolyai în Cluj Napoca.
VALER HANCAŞ – Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România
Economist de profesie, pasionat de cifre și un orator plin de umor, Valer Hancaș are o experiență de peste 15 ani în companii internaționale de retail.
De-a lungul timpului a deținut diverse poziții de management în Departamente de Vânzări, Achiziții sau Marketing. În prezent, deține funcția de manager Corporate Affairs & Communicare în cadrul Kaufland România, companie în care activează de aproximativ 12 ani.
Este adeptul interacțiunii directe și deschise cu oamenii iar activitățile în care este implicat i se potrivesc ca o mănușă. De fiecare dată când i se oferă ocazia, comunică cu entuziasm despre ce înseamnă brandul și viziunea Kaufland. Având în vedere că strategia companiei Kaufland urmărește implicarea activă la nivelul comunității în trei direcții majore: mediu, educație și sănătate, Valer Hancaș susține și promovează la nivel intern și extern proiectele de CSR& Sponsorship ale companiei dar nu numai. Coordonează și contribuie la implementarea proiectelor de stimulare a ideilor inovative în companie propuse de angajați
NICOLETA DELIU – Head of Corporate Communications and Community Affairs Banca Comercială Română
Nicoleta Deliu este un profesionist în domeniul comunicării cu 12 ani experiență . În prezent lucrează la cea mai mare bancă din România, Banca Comercială Română, ca Head of Corporate Communications and Community Affairs şi urmează un program de MBA la Creative Leadership. Nicoleta are diverse certificări profesionale printre care şi cea oferită de Chartered Institute for Public Relations Diploma (London). Nicoleta este Aspen Institute Fellow din 2016 când a luat parte la Aspen Young Leaders Program. În 2018 a fost aleasă Preşedinte al Aspen Fellows Network a Institutului Aspen din România. În 2008 a iniţiat o comunitate de tineri profesionişti în marketing şi comunicare, the International Advertising Association – Young Professionals Romanian Chapter, al cărei scop este să aducă împreună tinerii profesionişti din marketing şi comunicare şi să-i sprijine să se dezvolte profesional. Nicoleta este implicată într-o serie de acţiuni sociale şi de voluntariat care o ajută să inţeleagă mai bine potenţialul social şi economic al României. Printre cele mai relevante programe pe care le-a iniţiat sunt Şcoala de Bani (cel mai amplu program de educaţie financiară pentru toate categoriile de vârsta) şi cea mai eficientă platformă de donaţii individuale pentru sectorul non-guvernamental din România.
MONA NICOLICI – Head of Sustainability Department OMV Petrom
În calitate de specialist în domeniul sustenabilității și CSR, în ultimii 10 ani a reușit să lanseze platformele de responsabilitate socială ale OMV Petrom care includ proiecte de CSR extinse cu rezultate concrete care să răspundă nevoilor societății și ale mediului ca parte integrantă a comportamentului companiei. Petrom a devenit una dintre cele mai cunoscute companii din industria petrolului și gazelor naturale care dezvoltă proiecte mari de responsabilitate socială și de mediu în cadrul unui număr mare de comunități din România. Platforma de CSR a Petrom, coordonată de Mona Nicolici, care a dezvoltat proiecte precum “Respect pentru viitor”, “România meseriaşă”, “Țara lui Andrei”, “Acces la viață”, “Parcurile viitorului” sau “Resurse pentru viitor” a fost recunoscută și apreciată atât la nivel național, cât și la nivel internațional.
IULIANA ROIBU – Manager Reporting Division The CSR Agency
Iuliana Roibu este consultant media & sustenabilitate și antreprenor, desfășurând numeroase proiecte în domeniile branding, content management, strategie PR, inovatie și sustenabilitate. Cu peste 15 ani de experiență în media, publishing și comunicare, în companii precum Mediafax, Pearson PLC, ProTV, Publimedia, Ringier și 2 ani de antreprenoriat, Iuliana a fost implicată și responsabilă de obținerea unor performanțe mai bune pentru numeroase companii locale.
De când și-a înființat propria firmă de consultanță, în martie 2015, munca ei a avut un impact pentru mai mult de 25 de companii. Iuliana aduce o structura si soluții adecvate pentru aspecte legate de strategia de comunicare, employment branding sau creare de conținut și dezvoltă de asemenea procese legate de dezvoltarea organizațională și inovare (traininguri și implementare).
Începând cu anul 2016, Iuliana este Associate Consultant The CSR Agency, unde conduce divizia de raportare.
Iuliana va fi moderator al panelului – dezbatere.
FLORINA ŞERBAN – Coordonator senior comunicare internă, evenimente şi responsabilitate corporativă Telekom Romania
Florina este Coordonator senior comunicare internă, evenimente şi responsabilitate corporativă Telekom Romania şi are o experienţă de peste 10 ani în domeniile comunicare, CSR, relaţii publice şi marketing. A absolvit Universitatea din Bucureşti, secţia de Comunicare şi Relaţii Publice şi s-a specializat în marketing strategic la Academia de Studii Economice din Bucureşti.
DORU MITRANA – Director Divizia de Training, The CSR Agency
Doru conduce Divizia Training a The CSR Agency, este coordonator al programului Global Compact Network Romania, reteaua locala a programului UN Global Compact – Pactul Global al Natiunilor Unite si Presedinte al asociatiei MaiMultVerde. Profilul complet la https://www.linkedin.com/in/mitrana/
ALINA LICIU – Fondator și Managing Partner The Azores Sustainability & CSR Services
Alina Liciu este Fondator şi Managing Partner The Azores, agentie fondata in 2013 si specializata in consultanţă de sustenabilitate şi CSR. Unul dintre obiectivele strategice ale agenţiei este de a contribui la dezvoltarea CSR-ului in Romania prin studii realizate la nivel naţional. Dintre acestea, cel mai recent şi totodată cel mai complex este „Romania CSR Index”, care se afla in acest an la a treia editie. Studiul este realizat în premieră în România si vizeaza aproape 700 de companii din ţara noastră. Agenţia The Azores este de asemenea specializată în servicii precum construirea strategiei de CSR, elaborarea raportului de CSR si măsurarea impactului social al programelor de CSR.
Alina Liciu are de asemenea o experienţă de 6 ani în mediul corporate în companii multinaţionale precum Procter&Gamble şi Leroy Merlin, fiind expusă unui mediu internaţional de lucru prin colaborarea cu peste 100 de companii străine. Alina a obtinut in 2014 un certificat de la Global Reporting Initiative pentru utilizarea standardului GRI G4, cel mai important standard de raportare de CSR la nivel mondial.
Best Practices in Romanian CSR 2018
Parteneri Platinum
Parteneri Gold
Parteneri Silver
Partener Healthy Living
Partener media principal
Copyright © 2025
Build with WordPress