De ce sa participi

Evenimentul este destinat atat directorilor generali si de dezvoltare cat si profesionistilor din departamentele de CSR, Marketing si Comunicare.
In cadrul evenimentului veti afla informatii relevante despre motivatiile companiilor de a publica un raport de CSR in Romania si care sunt beneficiile publicarii unui astfel de raport. De asemenea, vom oferi informatii despre campanii de CSR Smart, campanii cu strategii bine definite, cu instrumente de masurare a impactului social pe termen lung si care au o perspectiva creativa de adaptare la strategia de business.
Punem accent si pe informatiile despre caracteristicile unui program de CSR sustenabil care isi asigura resursele financiare si umane pe termen lung. Veti afla inclusiv perspective detaliate despre cum se asigura companiile ca vor comunica eficient cu membrii comunitatii dar si cu mass-media si cum isi atrag angajatii in proiecte de CSR astfel incat acestia sa fie incantati de aceste proiecte, sa se ofere voluntari sau sa contribuie financiar pentru sustinerea anumitor cauze sociale.
Veti avea de asemenea oportunitatea de a dialoga cu reprezentantii companiilor cele mai performante din Romania in domeniul CSR, pentru a intelege cum acționeaza acestea, ce rezultate au, ce provocari au si ce planuri de viitor. Vom lansa teme de discutie despre cum se construieste o strategie de CSR, cum sunt implicate partile co-interesate si cum sunt stabilite aspectele prioritare (materialitate).
Vom initia discutii si despre modalitatea in care multinationalele aplica strategia de sustenabilitate la nivel de grup si cum se asigura ca aceasta strategie este adaptata la mediul de business local.
Referitor la Obiectivele de Dezvoltare Durabila (Sustainable Development Goals) vom discuta despre companiile care fac referire la aceste obiective si cum sunt aplicate acestea in Romania.

In cadrul evenimentului vom lansa un Flash-Report Romania CSR Index 2018  si veti afla in premiera care sunt rezultatele cercetarii: Top General si Top pe Industrii. Indexul este cel mai complex studiu despre domeniul CSR in Romania in companiile cu peste 500 de angajati, mai exact 696 de companii.

Cercetarea se afla la a treia editie si ia in considerare toate aspectele importante legate de sustenabilitatea corporativa, de exemplu aspecte precum responsabilitatea economica, responsabilitatea la nivel de angajati si de furnizori sau reducerea impactului negativ asupra mediului si utilizarea de energii regenerabile.
Participantii vor afla de asemenea detalii despre trendurile actuale in domeniul CSR cum ar fi: cladiri de birouri sustenabile, programe de achizitii si de sprijinire a furnizorilor locali sau despre dezvoltarea de produse sustenabile.

Participanti target:

Directori generali
Directori de dezvoltare
CSR Managers
Marketing and PR Managers
Brand Managers
Specialisti CSR
Reprezentanti ONG
Reprezentanti ai societatii civile


Best Practices in Romanian CSR 2018


Parteneri Platinum


Parteneri Gold



Parteneri Silver

 

 


Partener Healthy Living 



Partener media principal

DESPRE EVENIMENT