IRINA IONESCU

Public Affairs & Communications Manager Coca-Cola HBC România

Irina Ionescu deţine, din luna mai 2014, funcţia de Public Affairs & Communications Manager Coca-Cola HBC România şi este membru în echipa de Senior Management a companiei.

Cu o experienţă profesională de peste 20 de ani, Irina Ionescu a ocupat, între anii 1996 şi 2007, diverse poziţii în top management-ul The Coca-Cola Company, în departamentele de Marketing şi Corporate Affairs. A avut responsabilităţi la nivel naţional şi regional, ocupându-se de dezvoltarea companiei în opt ţări din regiunea Adriatică şi Balcani. Contribuţia să este recunoscută că fiind esenţială pentru definirea prezenţei companiei în această zonă a Europei.

Între 2007 şi 2014, Irina Ionescu a fondat şi a activat într-o companie specializată în consultanţă în afaceri şi management, precum şi în asistenţă pentru obţinerea de fonduri nerambursabile. Anterior rolurilor sale în Sistemul Coca-Cola, ea a condus şi a dezvoltat departamentul de monitorizare media al AC Nielsen România. Irina şi-a început cariera în 1993 în cadrul companiei R.J.Reynolds, în calitate de coordonator de vânzări.

Deţine un Master în Inginerie Mecanică la Universitatea Politehnică din Bucureşti şi un Certificat în Business Administration de la Open University.



CLAUDIA OPRESCU 

Expert Relaţii Comunitare – ARHITECT BCR 

 Departamentul Comunicare Corporativă şi Afaceri Comunitare

Claudia Oprescu are experienţă în comunicare şi mediul ONG de peste 7 ani, timp în care a lucrat într-o agentie de comunicare, într-un trust de presă, iar de un an şi jumatate se ocupă de proiectele în comunitate ale Băncii Comerciale Romane.

Este absolventă a Masteratului de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA şi a fondat din 2012 o organizaţie non-guvernamentală cu care implementează proiecte de educaţie non-formală pentru  copii şi tineri.



MONA NICOLICI

Head of Sustainability Department OMV Petrom

În calitate de specialist în domeniul sustenabilității și CSR, în ultimii 10 ani a reușit să lanseze platformele de responsabilitate socială ale OMV Petrom care includ proiecte de CSR extinse cu rezultate concrete care să răspundă nevoilor societății și ale mediului ca parte integrantă a comportamentului companiei. Petrom a devenit una dintre cele mai cunoscute companii din industria petrolului și gazelor naturale care dezvoltă proiecte mari de responsabilitate socială și de mediu în cadrul unui număr mare de comunități din România. Platforma de CSR a Petrom, coordonată de Mona Nicolici, care a dezvoltat proiecte precum “Respect pentru viitor”, “Țara lui Andrei”, “Acces la viață”, “Parcurile viitorului” sau “Resurse pentru viitor”  a fost recunoscută și apreciată atât la nivel național, cât și la nivel internațional.



GAETANO CASALE

Consultant CSR pentru Siveco România

Gaetano Casale este Managing Partner INNOVA Project Consulting, o companie românească de consultantă în domeniul dezvoltării durabile. Are o vastă experiență la nivel internațional în dezvoltarea de proiecte de consultanță privind integrarea și raportarea problemelor de sustenabilitate în organizațiile private, în domeniile industriei cimentului, industriei aerospațiale și de apărare, industriei automobilelor și a componentelor de autovehicule. De asemenea, a realizat două studii de cercetare importante: “Italians and Sustainable Development” (2008)  și “Sustainability in Private Organizations – the role of HR Manager” (2009).



BOGDAN ARNĂUTU

Șef departament comunicare HeidelbergCement

Bogdan Arnăutu (n. 1974) are o experiență de peste 18 ani în comunicare și este, din 2001, Șef al departamentului de comunicare, coordonând dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a companiilor din România ale grupului HeidelbergCement.

De asemenea, stabilește și coordonează strategia de responsabilitate socială corporativă (CSR) la nivel național pentru toate companiile din România ale grupului HeidelbergCement.

Bogdan Arnăutu a absolvit, în 1999, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, specializarea Japoneză-Engleză, din cadrul Universității din București.

Din 2014 este Certified Sustainability (CSR) Practitioner, Centre for Sustainability and Excellence (CSE). În plus, a participat la o serie de cursuri de specializare (GRI G3.1 & G4 – Sustainability Reporting Training; Competitive Intelligence; PR Strategies & Tactics).



VALER HANCAŞ

Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România

Economist de profesie, pasionat de cifre și un orator plin de umor, Valer Hancaș are o experiență de peste 15 ani în companii internaționale de retail.

De-a lungul timpului a deținut diverse poziții de management în Departamente de Vânzări, Achiziții sau Marketing. În prezent, deține funcția de manager Corporate Affairs & Communicare în cadrul Kaufland România, companie în care activează de aproximativ 12 ani.

Este adeptul interacțiunii directe și deschise cu oamenii iar activitățile în care este implicat i se potrivesc ca o mănușă. De fiecare dată când i se oferă ocazia, comunică cu entuziasm despre ce înseamnă brandul și viziunea Kaufland. Având în vedere că strategia companiei Kaufland urmărește implicarea activă la nivelul comunității în trei direcții majore: mediu, educație și sănătate, Valer Hancaș susține și promovează la nivel intern și extern proiectele de CSR& Sponsorship ale companiei dar nu numai. Coordonează și contribuie la implementarea proiectelor de stimulare a ideilor inovative în companie propuse de angajați.



DRAGOŞ TUŢĂ

Founder & Managing Partner The CSR Agency

Dragoș Tuță este consultant, antreprenor și una dintre cele mai puternice voci din România în promovarea și susținerea practicilor de afaceri responsabile şi al managementului sustenabil. Din anul 2011, şi-a dedicat cariera promovării sustenabilităţii în rândul companiilor private și a fondat The CSR Agency, companie al cărei Director General este și acum.

Rolul său pivotal în dezvoltarea practicilor de business sustenabile a devenit și mai puternic o dată cu preluarea poziției de Director Executiv al UN Global Compact România, în 2015. Dragoș crede cu tărie că nivelul de trai al românilor se va îmbunătăţi semnificativ odată cu creşterea gradului de responsabilitate al companiilor din ţara noastră și de aceea, alături de echipa sa, îi ajută pe manageri să își conducă organizaţiile într-un mod responsabil şi îi sprijină pe coordonatorii de CSR în cercetare, planificare strategică, management de proiect, monitorizare și raportare nonfinanciară.



Moderator al panelului – dezbatere

IULIANA ROIBU

Manager Reporting Division The CSR Agency

Iuliana Roibu este consultant media & sustenabilitate și antreprenor, desfășurând numeroase proiecte în domeniile branding, content management, strategie PR, inovatie și sustenabilitate. Cu peste 15 ani de experiență în media, publishing și comunicare, în companii precum Mediafax, Pearson PLC, ProTV, Publimedia, Ringier și 2 ani de antreprenoriat, Iuliana a fost implicată și responsabilă de obținerea unor performanțe mai bune pentru numeroase companii locale.

De când și-a înființat propria firmă de consultanță, în martie 2015, munca ei a avut un impact pentru mai mult de 25 de companii. Iuliana aduce o structura si soluții adecvate pentru aspecte legate de strategia de comunicare, employment branding sau creare de conținut și dezvoltă de asemenea procese legate de dezvoltarea organizațională și inovare (traininguri și implementare).

Începând cu anul 2016, Iuliana este Associate Consultant The CSR Agency, unde conduce divizia de raportare.



ALINA LICIU

Fondator și Managing Partner The Azores Sustainability & CSR Services

Alina Liciu este Fondator şi Managing Partner The Azores, agentie fondata in 2013 si specializata in consultanţă de sustenabilitate şi CSR. Unul dintre obiectivele strategice ale agenţiei este de a contribui la dezvoltarea CSR-ului in Romania prin studii realizate la nivel naţional. Dintre acestea, cel mai recent şi totodată cel mai complex este „Romania CSR Index”, care se afla in acest an la a doua editie. Studiul este realizat în premieră în România si vizeaza 100 dintre cele mai valoroase companii din ţara noastră. Agenţia The Azores este totodată specializată în servicii precum construirea strategiei de CSR, elaborarea raportului de CSR si măsurarea impactului social al programelor de CSR.

Alina Liciu are de asemenea o experienţă de 6 ani în mediul corporate în companii multinaţionale precum Procter&Gamble şi Leroy Merlin, fiind expusă unui mediu internaţional de lucru prin colaborarea cu peste 100 de companii străine. Alina a obtinut in 2014 un certificat de la Global Reporting Initiative pentru utilizarea standardului GRI G4, cel mai important standard de raportare de CSR la nivel mondial.




Special Guest: DARREN WILLMAN 
Corporate Governance Research Manager Sustainalytics 
Darren Willman sprijină companiile să-şi îmbunătăţească performanţa economică, ajutându-le în acelaşi timp să devină mai sustenabile. În prezent, Darren este Corporate Governance Research Manager pentru cea mai importantă firmă de consultanță internațională, Sustainalytics. El a jucat un rol cheie în relansarea și extinderea globală a programului Hilton privind carbonul, în angajamentul industriei australiene de construcții de a achiziționa amplasamente sustenabile, în dezvoltarea unei rețele regionale de transformare a deșeurilor în resurse prin redirecţionarea deșeurilor trimise către gropile de gunoi și prin crearea astfel a noi locuri de muncă.
Având expertiză în dezvoltarea strategiei de CSR / sustenabilitate, shared value, achiziții sustenabile, carbon, productivitate energetică și economie circulară, Darren este pasionat de „thought leadership” și de „best practices”. El a scris articole care au fost publicate în Wall Street Journal și a realizat cercetări în cadrul IMD Business School.

DESPRE EVENIMENT