Evenimentul este creat pentru a oferi reprezentanţilor din mediul privat şi public toate informaţiile de care au nevoie pentru a-şi construi o strategie de CSR solidă, transparentă, care respectă standardele utilizate la nivel internaţional.
Aducem faţă în faţă atat reprezentanţi ai mediului de afaceri din România, care au nevoie de pilonii strategiei de responsabilitate socială, cât şi beneficiarii acestei strategii, reprezentanţi din sfera societăţii civile, care îşi propun găsirea unor soluţii pentru probleme reale, de actualitate.
Participantii obţin informaţii concrete şi aplicabile despre domeniul CSR la nivel local şi global, bune practici de CSR şi direcţii clare pentru definirea strategiei de responsabilitate socială.
Cream oportunitaţi de networking într-un concept eficient de acces la informaţie şi contact direct cu potenţiali colaboratori pentru programele de CSR.
Veţi avea ocazia de a socializa şi lega parteneriate cu:
- Reprezentanţi ai companiilor din România interesate de starea şi perspectivele responsabilităţii sociale (Directori generali, Manageri de sustenabilitate/CSR, Manageri de Marketing şi Comunicare, Manageri de Resurse Umane);
- Reprezentanţi ai mediului universitar;
- Reprezentanţi ai autorităţilor publice;
- Reprezentanţi ai Camerelor de Comerţ româneşti şi străine
- Reprezentanţi ai ONG-urilor, asociaţiilor şi fundaţiilor din România;
- Reprezentanţi ai presei şi bloggeri;
- Consultanţi şi practicieni în domeniul CSR.